Persoonlijke aandacht en advies staat bij mij centraal
Ik ben Bianca ten Bohmer en gecertificeerd nagelstyliste sinds 2007. Persoonlijk advies en aandacht vind ik belangrijk.
Ik zet Gelnagels/BIAB en Gellak met of zonder verlenging (Tips). Hieronder vind u wat mijn klanten vinden van mijn werk en de vele mogelijkheden in kleur en behandeling.
Reactie plaatsen
Reacties
Al een paar jaar ga ik om de 3 weken naar Bianca. Ze levert altijd prachtig werk af. Daarnaast heeft ze heel veel keuze qua kleuren met als je wilt ook nog een leuk glittertje erover heen. Altijd gezellig en een top service!!💅🏻
Bianca is echt een topper! Ik kom al heel wat jaren bij haar en ben altijd heel tevreden. Ze heeft heel veel keuze uit kleuren, helpt ook mee kiezen, werkt snel en netjes. Daarnaast is het ook altijd gezellig om bij te kletsen. Kortom echt een aanrader als je mooie nagels wil!
Ik kom hier al jaren! Bianca werkt lekker vlot, netjes en wanneer je in een dilemma zit qua kleur keuze, kijkt ze zeker mee! En wat ik zelf ook zo fijn vindt bij haar, soms heb je van die noodsituatie waar je binnen 1 a 2 dagen langs moet, ze denkt mee en probeert haar uiterste best om toch een gaatje te vinden tussen haar drukke planning! Tot nu toe is het haar ieder keer gelukt! Goeie service en betrouwbaar!
Ik heb nu een heel aantal keer mijn nagels laten doen bij Bianca en ik ben heel tevreden. Ze werkt netjes en nauwkeurig. Alles wordt goed afgewerkt en het resultaat blijft ook mooi lang zitten.
Wat ik daarnaast erg prettig vind, is dat ze heel gezellig is en je je meteen op je gemak voelt. De sfeer is relaxed en het is gewoon leuk om bij haar in de stoel te zitten.
Kortom: een fijne nagelstyliste die mooi werk levert en waarbij je ook nog eens graag terugkomt. Zeker een aanrader!
Een heel tevreden klant hier. Bianca levert kwaliteit, ze vraagt een goede prijs en het is altijd gezellig.