Persoonlijke aandacht en advies staat bij mij centraal

Ik ben Bianca ten Bohmer en gecertificeerd nagelstyliste sinds 2007. Persoonlijk advies en aandacht vind ik belangrijk.
Ik zet Gelnagels/BIAB en Gellak met of zonder verlenging (Tips). Hieronder vind u wat mijn klanten vinden van mijn werk en de vele mogelijkheden in kleur en behandeling.


Word ook lid van onze Facebook Community


Reactie plaatsen

Reacties

Brenda
4 dagen geleden

Ik kom al een tijdje bij Bianca en ben echt heel blij met haar. Mijn nagels zijn door nagelbijten kort, slap en scheuren snel, dus echt makkelijk zijn ze niet 😅 Maar Bianca weet er altijd weer iets moois van te maken. Ik laat meestal BIAB zetten en dan zien mijn nagels er meteen weer verzorgd en netjes uit.

Daarnaast is het ook gewoon altijd gezellig bij Bianca. Ze is lief, heeft humor en zorgt ervoor dat je met mooie nagels én een goed gevoel weer naar huis gaat. Echt een aanrader!

Wilma Hakkenberg
4 dagen geleden

Sinds 1 jaar kom ik bij Bianca om mijn nagels te laten doen. Echt een aanrader Bianca werkt netjes en secuur mijn nagels zien er altijd weer prachtig uit. Er zijn veel kleurtjes om uit te kiezen, het is er gezellig en er is een airco heerlijk met dit weer, ben vanmiddag geweest heb niks van de warmte gemerkt. Dank je Bianca voor elke keer weer prachtige nagels.

Maaike
5 dagen geleden

Al jaren kom ik bij Bianca en ga altijd weer blij de deur uit, blij met een mooie nieuwe kleur op mijn nagels, maar ook door Bianca zelf. Ze is werkt netjes, is attent en altijd positief en daardoor een gezellig uurtje terwijl mijn nagels ondertussen behandeld worden. Ze zien er na dat uurtje weer mooi en verzorgd uit voor een goede prijs. Een aanrader dus!

Jolanda Smit
5 dagen geleden

Ik mag al wat jaartjes genieten van mooie nagels van Bianca.

Ik ben een extreem nagelbijter maar al heel wat jaren mag ik naar Bianca toe om mijn nagels mooi te laten zijn en gemaakt worden.

Ik heb wel eens wat negatiefs over Bianca gelezen maar ik weet dat, dat pertinent nuet waar is.
Ze is schoon, werkt netjes en verzorgd alles omtrent handen.
Sorry voor mijn volgende woorden als ik iemand beledig.
Bianca is een top wijf.

Nagelstyliste Bianca Amersfoort 

Keuze uit meer dan 100 kleuren